در دیدار معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم با مدیر کل تبلیغ عمومی مطرح شد؛

تشکیل گروه تبلیغی توانمند در فضای آموزشی و درمانی شهر قم

تاریخ انتشار:
در دیدار مدیر کل تبلیغ عمومی با معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم، ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی جهت ساماندهی و ارتقای سطح علمی و مهارتی مبلغان جهت بکارگیری در فضای آموزشی و درمانی شهر قم، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی در ارتقاء مبلغین عرصه تبلیغ بالینی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین پور توحیدی معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم با حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دیدار و در خصوص امور مرتبط با بکارگیری مبلغان در فضای آموزشی و درمانی شهر قم با وی گفتگو کرد.

شایان ذکر است در این نشست صمیمانه ظرفیت تبلیغی موجود در سه فضای «بیمارستان»، «دانشگاه» و «خوابگاه ها» در شهر قم توسط معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیان و جهت تکمیل نیروی انسانی در عرصه تبلیغی در فضای آموزشی و درمانی از دفتر تبلیغات اسلامی مورد درخواست قرار گرفته شد.

گفتنی است در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری، ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه جذب، آموزش و  ساماندهی مبلغان را بیان نمود.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر گردید گروهی متشکل از مبلغان برادر و خواهر با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین پور توحیدی تشکیل و ضمن برگزای دوره های آموزی مرتبط برای اعضای این گروه و تسهیل امور تبلیغی توسط اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، از آنان برای تبلیغی در سه فضای مذکور استفاده گردد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.