رئیس گروه تولید محتوا خبر داد؛

شماره 8 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی منتشر شد+دانلود

تاریخ انتشار:
به همت گروه تولید محتوا در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شماره 8 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی انتشار یافت.
شماره 8 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی منتشر شد - دانلود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادیان رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما از انتشار شماره 8 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی خبرداد.

سردبیر پژوهشنامه تبلیغ اسلامی بیان کرد: این پژوهشنامه به صورت الکترونیک و با هدف گسترش و تعمیق معارف دینی و تبلیغی و افزایش سطح علمی و معرفتی مبلغان دینی منتشر شده است.

وی در ادامه افزود: پژوهشنامه تبلیغ اسلامی در شماره 8 خود به موضوعاتی چون «تبیین بایسته‌های مبلّغان مدارس از منظر قرآن و روایات»، «نقش اقامه نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی نوپدید»، «بررسی آسیب‌های تبلیغ سنّتی»، «کارآفرینی بین‌المللی از منظر ارزش‌های جوامع مسلمان؛ طرحی برای تبلیغ جهانی دین (در چهارچوب فلسفه و حکمت اسلامی)»، «بررسی انتقادی دلایل نقلی ابن‌تیمیه بر عدم عصمت مطلق پیامبران و پیامبر اکرم(ص)» و «بررسی شیوه‌های تبلیغ دین در قرآن» پرداخته است.

رئیس گروه تولید محتوا تصریح کرد:  فضلا، دانشجویان و محققان حوزوی و دانشگاهی برای مشاهده مقالات به سامانه اینترنتی jip.dte.ir مراجعه کنند.

سردبیر  پژوهشنامه تبلیغ اسلامی اظهار داشت: نویسندگان فرهیخته می توانند مقالات تحقیقی خود را در عرصه های تبلیغ و معارف اسلامی برای انتشار به سامانه فوق ارسال کنند. به مقالاتی که برای چاپ تایید شوند حق التالیف تعلق میگیرد.

شایان ذکر است مبلغان محترم می توانند فایل PDF شماره 8 پژوهشنامه تبلیغ اسلامی را از پایین همین صفحه دانلود نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.